Trei moduri simple de a-ti imbuntati campania Google Adwords

Cu totii incercam sa obtinem cat mai multi bani din campaniile noastre Google Adwords. Acest lucru se poate realiza cu usurinta prin trei metode simple, dupa cum urmeaza.
Metoda 1 - imbunatateste-ti cuvintele-cheie!
Foarte multe persoane au impresia ca trebuie sa utilizeze cat mai multe cuvinte-cheie posibile care sa aiba legatura cu produsul sau serviciul pe care il oferain cadrul campanilor lor Google Adwords. Ceea ce gandesc ei suna cam asa:"cu cat mai multe persoane dau click pe anunturile mele si imi vad produsele, cu atat mai multi bani voi face". Dar aceasta gandire este departe de realitate. Chiar daca foarte multa lume iti consulta ofertele si produsele dand click pe anunturile care apar de zeci de mii de ori pe zi, nu inseamna ca aceste persoane sunt cele potrivite pentru a-ti cumpara produsele.
Cuvintele-cheie care ar trebui sa fie avute in vedere ar trebui sa fie cuvinte-cheie legate de cumpararea unui produs si nu de browsing-ul printre produse de aceasi tip. Cuvintele-cheie legate de cumpararea unui produs pot fi reprezentate de fraze care sa se termine in cuvinte ca "pret", "analiza" sau care sa inceapa cu cuvinte precum "cumpara". De exemplu "televizor cu ecran plat" este un cuvant-cheie strict pentru browsing in timp ce "preturi pentru televizoare cu ecran plat" este un cuvant-cheie pentru promovarea vanzarii unui produs. Asa ca retineti: promovati cuvintele-cheie legate de vanzare si cumparare in camapniiile dvs Google Adwords, nu de browsing.
Metoda 2 - imbunatateste-ti paginile de aterizare!
Folosesti asa ceva in campaniile tale Google Adwords nu? Paginile de aterizare sunt acele pagini catre care sunt redirectionati cei care dau click pe anunturile tale. Asa ca este cel mai bine sa-ti faci cate o pagina de aterizare pentru fiecare grup de anunturi. O pagina de aterizare facuta cum trebuie iti va imbunatati dramatic scorul calitatii si nu in ultimul rand, iti va aduce venituri mai mari.
Metoda 3 - foloseste-te de anunturi pe care oamenii vor sa le vada!
De nenumarate ori se intampla ca anunturile pe care le vedem in campaniile Google Adwords sa fie foarte plictisitoare. Atragerea utilizatorilor este obligatorie atunci cand vorbim de Google Adwords. Daca anunturile dvs nu vor fi vizitate, scorul calitatii campaniei dvs va scadea, lucru care va va afecta rata CPC, care la randul ei este un lucru foarte rau. Asa ca nu va ramane decat sa postati anunturi care sa va faca unici, sa ilustreze o viziune a vanzarii diferita de restul competitiei. Cautati anunturile asemanatoare, urmariti care sunt avantajele concurentei, si imbunatatiti-va campania Google Adwords urmand aceste sfaturi.

No comments:

Post a Comment