Ponturi Google Adwords

In acest articol va vom prezenta cateva ponturi de folosire a sistemului Google Adwords pentru publicitate. Este de netagaduit faptul ca Google a jucat un rol foarte important in dezvoltarea internetului de astazi si ca sistemul Google Adwords aduce acestui trust miliarde de dolari anual. Totusi, chiar daca avem in vedere aceasta imensitate, nu toti cei care au incercat sa-si mareasca veniturile prin sistemul Google Adwords au reusit sa faca acest lucru.
Pentru a fi siguri ca veti reusi sa castigati ceva prin Google Adwords, nu este necesar sa licitati pentru cele mai importante si cele mai vanate cuvinte cheie existente, care de obicei sunt si cele mai scumpe. Putina cercetare este necesara pentru a vedea care sunt cuvintele-cheie potrivite afaceri dvs si produselor promovate. Acest lucru este recomandat pentru a va putea inscrie anunturile in cautarile potrivite. Acestea fiind spuse, va vom prezenta in continuare cateva ponturi care va pot fi de ajutor pe viitor.
Folositi-va cuvintele-cheie
Acest lucru este mai mult decat logic. Includeti mereu cuvintele-cheie in anunturile dvs. O persoana normala se uita foarte rapid peste rezultatele unei cautari pe Google, asa ca trebuie sa va folositi cuvintele-cheie strategic pentru a putea capta atentia foarte usor. Altfel anuntul dvs va fi trecut cu vederea si astfel veti rata sansa de a vinde ceva. De asemenea un anunt trebuie sa aiba logica, sa fie concis si explicit. Aceste lucruri pot fi greu de obtinut din cauza spatiului limitat pentru fiecare anunt, dar cu ceva exercitiu veti invata sa va descurcati si cu acest spatiu mic. Asadar fiti siguri ca va includeti cuvintele-cheie in anunturi, fiindca altfel veti face doar o risipa de timp si bani, fiind taxat pentru fiecare accesare de catre Google Adwords.
Apelati la strategiile de licitare
Sistemul Google Adwords categoriseste anunturile in functie de doua lucruri: suma licitata si CTR-ul (click through rate). Atunci cand cand anuntul dvs este afisat si este accesat, CTR creste. Atunci cand va infiintati un cont nou, scorul calitatii anunturilor va fi mic, asa ca este normal sa trebuiasca sa licitati un pic mai mult decat de obicei. Astfel, este de preferat sa licitati exact cat trebuie pentru a va mentine pe prima pagina de rezultate. Licitarile mai mari va sporesc CTR-ul, ca mai apoi sa puteti licita din ce in ce mai putin.
Ponturi despre strategia licitarii: de la putin la mai mult
Aceasta strategie este total opusa de cea prezentata anterior si se foloseste in cazul cuvintelor-cheie care sunt mai putin competitive, si in cazurile in care bugetul dvs este redus. Incepeti prin a licita o suma mica si continuati prin a mari incet aceasta suma pana ajungeti pe prima pagina de rezultate. Totusi, este esential sa mentineti licitatiile cat mai mici pentru a nu va depasi bugetul si in acelasi timp sa continuati sa va mentineti pe prima pagina.

No comments:

Post a Comment